Ny medarbejder?

På Skansevejens Skole har vi høje ambitioner, både på vores egne og på børn og unges vegne. Vi er stolte af vores faglighed, og vi værdsætter hårdt arbejde og vedholdenhed. Det er vigtigt at gøre sig umage og stå på tæer for at kunne nå helt til toppen.

Her må man gerne være dygtig til noget, og i vores samarbejde opkvalificerer vi hinandens talenter. Vi forventer, at man lader sig inspirere af sine kollegaer og hele tiden forpligter sig på at udvikle sig, for derigennem at lykkedes endnu bedre med kerneopgaven - børnenes læring og trivsel. Vi arbejder fælles ud fra værdierne: Åbenhed, ordentlighed og anerkendelse, og vores forståelse af værdierne kan du læse mere om på dette link til Skansevejens Skoles værdigrundlag.

På Skansevejens Skole opstår der løbende ledige stillinger og vikariater. Kan du se dig selv i vores værdier og måde at drive skole på, og har du hvad der skal til for at blive vores nye kollega, opfordrer vi dig til at holde øje med stillingsopslag på dette link til Aalborg Kommunes hjemmeside, hvor ledige stillinger slås op.