Skoleindskrivning

Kære forældre og børn til kommende 0.klasse

Hvis dit barn skal begynde i skole i 2021, er det allerede nu ved at være tid, til indskrivning på Skansevejens Skole.

Skoleindskrivningen er digital. Du tilmelder dit barn på hjemmesiden indskrivning.dk, hvor du skal logge ind med dit NemID. Indskrivningen er åben i perioden den 6. januar til den 1. februar 2021.

Skal dit barn benytte skolens fritidsordning (DUS), tilmelder du dit barn i selve skoleindskrivningen. Vi glæder os til at byde dig og dit barn velkommen, og vi glæder os til at give dit barn en god skolestart.

Normalt ville vi have inviteret jer til et informationsmøde her i januar, da dette ikke er muligt grundet COVID-19, vil vi i stedet gøre en video omkring skolen tilgængelig her på skolens hjemmeside og på Facebook fra fredag d. 15.januar.

For mere info besøg: Aalborg Kommunes hjemmeside

Venlige hilsner